Image default

A PETA most a játékállatokért küzd

A PETA-nál azt találták ki, hogy a játékokban található, pixelekből álló állatokat sem szabad bántalmazni, és ezt videó formájában nyújtották át a világ közvéleményének. Az ingame jelenet alatt érzelmes zene szól, tényleg könny szökik az ember szemébe, amikor látja, ahogy a kopasz barbár hölgytársaságban lemészárolja a skandináv mitológiából kölcsönzött, láncra vert óriásfarkast, Garmot.

A PETA felhívása kissé groteszk annak fényében, hogy egy fiktív és vérszomjas karakterről van szó, illetve amúgy vannak normál méretű, barátságos farkasok is a játékban, az egyiket még simogatja is Atreus – írja az IGN Hungary, játékokkal foglalkozó oldal.  Mindenesetre az állatvédő szervezetnek az a gondja, hogy – persze a valóságban – minden ilyen állat ugyanúgy fázik, ahogy az ember is, törődésre vágyik. A PETA felhívta a figyelmet arra, hogy ezt a szerencsétlen párát a God of War Ragnarökben hosszú ideje tartják láncra verve a zord télben, élelem és víz nélkül, ezért kegyetlenség még baltával és lánckardokkal megsorozni. Szóval az állatvédők ajánlata a következő: a Santa Monica Studio készítsen egy PETA-módot a játékhoz, amelyben például Garmot át lehet ugrani, nem kell őt bántani. Mivel az állatvédő szervezet általában komoly posztokat rak ki, így ez sem puszta vicc a részükről.

Arra kérjük a @SonySantaMonica-t, hogy hozzon létre egy „PETA módot”, hogy a #GodofWarRagnarok-ot az állatokkal szembeni erőszak nélkül lehessen játszani!

A PETA korábban a fókabébik lemészárlása ellen, a fogságban tartott bálnákért és delfinekért szervezett megmozdulásokat, manapság pedig a vegán gyapjúért, a döglött legyekért, az állattartás megszüntetéséért emeilik fel szavukat. Illetve az egyik legújabb követelésük: a nők ne szexeljenek a húsevő férfiakkal, a férfiak fizessenek “húsadót”.

IGN – PS – Magyar Állatvédelem