Image default

Larry, a macska erős kampánnyal szállt be a brit miniszterelnöki versenybe

A Downing Street híres macskája, a 2011 óta szolgálatban lévő Larry (akinek külön Twitter oldala is van), is beszállt a miniszterelnöki kampányba. Larry kampányát a Don’t Panic ügynökség kezeli, a projekttel pedig főleg arra hívják fel a figyelmet, hogy 67 millió ember helyett 167 ezer tory dönt az Egyesült Királyság következő miniszterelnökéről.

A kampány elején Larrynek fontos volt néhány dolgot leszögeznie:

[perfectpullquote align=”full” bordertop=”false” cite=”” link=”” color=”” class=”” size=””]1. Nem vagyok „Boris Johnson macskája”
2. Mint minden miniszterelnök, ő is csak a Downing Street ideiglenes lakosa
3. Állandóan itt élek. Amikor végre elmegy, én maradok
4. Igen, ez az egész nagyon kínos, de hamarosan vége lesz[/perfectpullquote]

Larry kampánya nem csak szimpla hirdetésekből áll, de saját programot („meow-festo”) is tartalmaz, amely nem csak elutasítja korrupciót („az egyetlen tiszta mancsú jelölt”), de környezetvédelmi javaslatokat is tesz (macskák dönthessenek a dobozok újrahasznosíthatóságáról.) Természetesen józan és megfontolt jelöltről van szó, így Larry elutasít minden politikai cicaharcot programjában.

Kreatív Online – Magyar Állatvédelem