2021-ben már hetedik alkalommal fogtak össze hazai zenészek, sportolók és közéleti személyiségek a Dorko-val a vakvezető kutyák képzésének támogatásáért. A Loyalty is Royalty kampány 2015-ben indult azzal a nemes céllal, hogy minél több magyarországi látássérült ember mellé kerülhessen egy hűséges segítőtárs – írta a Glamour.
A design minden évben megújul, de a küldetésük lényege a kezdetek óta változatlan. A magyar márka büszke arra, hogy közösen sikerült megduplázni az évente kiképzett vakvezető kutyák számát.
A Magyar Vakok és Gyengénlátók Országos Szövetségének vakvezető kutyaiskolájánál a várólista nagyon hosszú, rengetegen várnak éveket is vakvezető kutyára hazánkban. Ezért is tartotta fontosnak a Dorko, hogy zászlajára tűzze a várakozási idő csökkentését. A hazai márka életében a jó ügyek támogatása a kezdetektől fogva nagy hangsúlyt kap. Fontos célkitűzésük olyan kezdeményezéseket indítani, és olyan szervezetek munkáját támogatni, amelyek egyébként nem kapnak elegendő reflektorfényt, pedig munkájuk számos embernek változtatja meg életét.
(Forrás: glamour.hu, fotók: glamour.hu, Dorko)