Az autómárka bejelentette, hogy ismét elindítja a Subaru Loves Pets nevű kezdeményezését Amerikában. Ennek célja, hogy októberben segítsenek otthonra találni a menhelyi kisállatoknak.
Az Egyesült Államokban október 22-én tartják az autómárka által életre hívott úgynevezett National Make A Dog’s Day-t. Ennek célja, hogy felhívják a figyelmet a menhelyi kutyák életére és népszerűsítsék az örökbefogadásukat.
Egy hónapig a menhelyi állatok kerülnek a figyelem középpontjába
Az ASPCA nevű állatvédelmi szervezet adatai szerint évente közel 6,3 millió állat kerül menhelyre. Okróberben az autómárka és a hozzájuk társult kereskedők, szervezetek, állatmentők egyesítik erőiket, hogy gazdit találhassanak számukra. A Subaru Loves Pets kezdeményezés azonban még ennél is tovább megy.
Különösen nagy hangsúlyt fektetnek a legesélytelenebbekre.
Arra hívják fel a figyelmet, hogy
az idősebb, mozgássérült állatok sokkal tovább várnak az örökbefogadásra, holott nekik is szükségük van egy szerető családra.
“Az örökbefogadott háziállatok feltétel nélküli szeretetét egész évben támogatjuk, de októberben az egész hónapot annak szenteljük, hogy olyan gondoskodó otthont találjunk neki, amelyet megérdemelnek” – mondta Alan Bethke, a Subaru marketingvezetője.
Hosszú ideje harcol az autómárka az állatvédelemért
2020 óta a Subaru az állatvédő szervezetekkel együttműködve több mint százhatezer menhelyen élő kisállatnak segítettek szerető otthonra találni a Subaru Loves Pets örökbefogadási kampányon keresztül. 2008 óta a Subaru és márkakereskedői
több mint ötvenegy millió dollárt adományoztak állatvédő szervezeteknek,
ezzel több mint 420 ezer állat mentését, szállítását és örökbefogadását támogatták. Az összeg átszámítva 18,7 milliárd forintnak felel meg.
Magyar Állatvédelem